Forum Klasy IIa Gimnazjum im Oskara Kolberga
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Uytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Forum Klasy IIa Gimnazjum im Oskara Kolberga Strona Gwna Witam Wiecej odnosnie calej diety i jej pozostalych faz :
Wywietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 10:27, 05 Kwi 2014
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Temat postu: Wiecej odnosnie calej diety i jej pozostalych faz :

[link widoczny dla zalogowanych] o.html
[link widoczny dla zalogowanych]
helena77 byłam u dr Sułowicz na ustach i faktycznie są piekne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam orbitreka od kilku dni i też się zastanawiałem jak ćwiczyć. [link widoczny dla zalogowanych] Ma ktoś może The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry(areobik)??
waze 48kg, spodnie nosze 36, a biust mam w rozmiarze E 70, przy ktorym na dodatek ciezko znalezc stanik:/... Witam wszystkich Szukam pomocy apropo piosenki którą spiewa albo jakaś babeczka albo facet, cienkim , melodyjnym głosem a na samym poczatku leci dosłownie daaaa, daaaa, da, daaaaa. taaaak wiemmm gdzie anetka pracuje jest to salon galaxy group tomasza grabowskiego ul. No i skąd jesteś? Sorki, oczywiście - Rogowski [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy dzień oficjalnie rozpoczęty dlugie nogi sa fajne jak jestes niska, ale jesli jestes wysoka to jest okropnie. z pokrzywy zwyczajnej, szparaga lekarskiego, karczocha zwyczajnego, selera zwyczajnego, mniszka lekarskiego, tymianku pospolitego, skrobia ziemniaczana, kompleks miedziowy chlorofilu. własnie wrociłam od siostry z urodzin taka rodzinna bibka i wiecie co mam kilka spostrzerzeń Chciałam się spytać jak wy sobie radzicie ze swoimi włosami? - hej buska ! aa o tym czerwienieniu sie mialam wspomniec -tez to mam, moze nie tak strasznie, ale pieka mnie poliki i mam twarz goraca jak w goraczce,a rece zimne jak sople to tyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- ma duże doświadczenie
[link widoczny dla zalogowanych]
nic sie u was ciekawego nie dzieje??? Ja miałem własnie przed chwilą usuwanie osadu i kamienia.
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

że przy diecie i ćwiczeniach nie chudniesz.... [link widoczny dla zalogowanych] Czy to pełny koszt nowej ampułki?
Aspirance - udało mi się , nie zwracałam w ogóle przez wszystkie dni i przez kolejne też mam zamiar być silna. a zaraz za nią wielka druga kreska!!!!!! leos1992 - jeśli chodzi o tego typu operacje to jest to zawsze ryzykowne. Organizatorzy głodówek oferują nie tylko noclegi ale i gimnastykę, jogę, basen, saunę, masaże itd. nie każdy tak reaguje. [link widoczny dla zalogowanych]
To dzięki bo już miałam spróbować Pierwszy krok za mną! Używałam Scholl przeciw wrastaniu paznokcia ale to nic nie dało. i dziś jestem od początku na zupce myślę że będzie jak poprzednio Hej dziewczyny Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. czesc dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co jak co ale moja zona robi to najlepiej nie jakies tam nelsidesing czy inne zele supper glu i d**a nic nie odpadnie dajemy 12 miesiecy gwarancji
[link widoczny dla zalogowanych]
a ile płaciłaś za to co kupiłaś zgadzam się że to fajny i ciekawy zawód ale położnych w krakowie jest chyba ponad stan
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kurcze boj sie. [link widoczny dla zalogowanych] Rewelacyjny!
witam-od 3 tyg.ortopeda leczy mnie na zespół bolesnego barku-silny ból od barku.szyji,karku.łopatki oraz ręki i mięsni nad piersią.Od przedwczoraj drętwieje mi szyja,kark oraz palce-kciuk oraz wskazujący.Ból nie do zniesienia.ile mozna jesc ketolalu-poradzcie jakie badania przeprowadzic,bo miałam tylko rtg barku i nic nie wykazało.POZDRAWIAM lepiej isc do fryzjera, ja za dekolorke profesjonalna w salonie loreala zaplacilam 100zl + byleage 100zl . chcialabym wziasc swojego kompa ze soba.niewiem tylko jakie lacze sobie skabinowac. sie roznia mimo iz laski z konkursu Miss podobnego sa wzrostu, tzn musza byc wysokie (bywaly nizsze ale rzadko). Siema dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
tak więc zyczę wam powodzenia, zmieniajcie nawyki i nie przejmujcie sie,jak ktoś tu wpadnie i zacznie was opieprzac ( tak było na naszym topiku o lidzie i M.) po sobie widzę,ze to naprawdę mozliwe-przestawic się na razowy chlebek i jogurty naturalne nawet do zupy dla całej rodzinki. chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki. Mnie tez uzależnił od siebie w kazdy możliwy sposób fizycznie , psychicznie i finansowo i wydostanie sie z tego uzależnienia od niego jest najtrudniesze , tyle lat byłam w domu , dbałam o wszystko a teraz dowiedzialam sie ze byłam za dobra ehh pokręcone to wszystko . Najlepszy salon fryzjerski to Expandre III w Krakowie na ul . natalia, moze kiedys bedzie ci dane zamieszkac w italii (czego ci zycze ) pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] ,melatrol-sleep-aid.html) i jest o niebo lepiej. Miej jaja i szacunek dla Niej, skoro Ci urodziła dzieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli to ma byc cudnowny slreodek bez zadych ulepszaczy to NIE POLECAM GO NIKOMUI!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
szybciej machac nogami nie potrafie a obawiam sie cwiczen na wiekszym obciazeniu,zeby sobie miesni nie wyrobic poteznych!!! To prawda, która się u mnie wiele razy potwierdzała, że oczekiwanie to też rodzaj przyjemności, tym lepszej im dalej do spełnienia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale z drugiej chciałabym zeby juz był miesiąc i chociaż z kilka kilo mniej [link widoczny dla zalogowanych] Co nas nie zabije to nas wzmocni!
Moze to brzmieć zbyt specjalistycznie, więc poczytajcie tutaj sobie wiecej: Dzieki za wytlumaczenie tej smolistej mazi. Wiesz, ekonomia teoretycznie dobry fach, ale np ksiegowosc i te sprawy opieraja sie na wloskich ustawach. A teraz zaluje, bo tamten staz jest juz nieaktualny, a ja do tej pory nie dostalam zadnej ciekawszej oferty. 6.Ulgę często przynoszą potrząsanie ręką lub opuszczanie kończyny górnej w dół [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie moje kohane kędziorki Witosa) to bardzo proszę o kontakt! Dla tych, które ćwiczą regularnie i chcą mieć kaloryfer to nie wskazana przerwa. wiem ,że nie zażywa się w tym czasie żadnych leków ,witamin więc równiez tabletek antykoncepcyjnych nie bierze się w czasie głodówki.Zero chemii.To ma być oczyszczanie SERIA NAZYWA SIĘ : W jakimś ujęciu dziewczyna podlewa konewką, piętro niżej ktoś wyglądający przez okno otwiera parasol. Tę dietkę można ciągnąć dłużej, tylko będą coraz mniejsze efekty w kolejnych tygodniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


      Do gry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin