Forum Klasy IIa Gimnazjum im Oskara Kolberga
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Forum Klasy IIa Gimnazjum im Oskara Kolberga Strona G│ˇwna Witam Tutaj chodzi chyba o 5000 hl dla ca┼éego trade bo pracuje pr
WyÂwietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 4:23, 05 Kwi 2014
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Temat postu: Tutaj chodzi chyba o 5000 hl dla całego trade bo pracuje pr

co do pyt to idz do lekarza bo moze byc za pozno potem...a to grozi duuuuzymi komplikacjami jak bedziesz starsza, Wiem ze służba zdrowia jest jak jest ale naprawde jak bedziesz chciała to znajdziesz lekarza i ci pomoga...Swietna klinika jest w Poznaniu, Łódz, Zakopane
[link widoczny dla zalogowanych]
wiesz jakbym miała implanty to też bym miała super kształtny biust...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Non stop wypisujesz tutaj takie bzdury robi─ůc sobie reklam─Ö, a przynajmniej zmieni┼éby┼Ť numer IP. [link widoczny dla zalogowanych] Mode┼äski -sk─ůd ta wiara w chirurga?
zalewasz olejem, tak ┼╝eby ┼Ťledziki sie zanurzy┼éy ca┼ékiem. No to ja sie tez zaczynam ale od jutra bo dzis juz zjadlam drozdz├│wke. Ci─Ö┼╝ko by─ç dobrej my┼Ťli w takiej sytuacji,tym bardziej s┼éysz─ůc co chwile serduszka innych dzieciaczk├│w i placz tych nowonarodzonych. Polecam stron─Ö [link widoczny dla zalogowanych] - mn├│stwo rozs─ůdnych porad jak walczy─ç z bezsenno┼Ťci─ů, ciekawe artyku┼éy i testy. Nie ka┼╝dy ma dyspozycyjn─ů ,darmow─ů opiekunk─Ö do dziecka [link widoczny dla zalogowanych]
utrzymujac ciagle kolana zgiete. Dzi─Öki, by┼éo robione do┼Ť─ç dawno, bo w maju, wi─Öc skoro tak radzisz to zrobie raz jeszcze, prywatnie dla w┼éasnego spokoju Jesli masz jakies pytania ,pisz smialo. To taka trudna sytuacja w kt├│rej ci─Ö┼╝ko znale┼║─ç ch─Ö─ç na zaspokajanie potrzeb czy zachcianek. Kupilam 3 rozjasniacze 2 farby i oddalam sie w rece kolezanki, ktora zadnego pojecia nie miala o rozjasnianiu. Pozdrawiam Troch─Ö zacz─ů┼éem panikowa─ç jak mi o tym powiedzia┼éa, ale znalaz┼éem ten temat w internecie, teraz wiem ┼╝e to troch─Ö powszechny problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Owijam g┼éowe r─Öcznikiem, a gdy woda wsi─ůknie to rozczesuje w┼éosy palcami, a wi─Öksze ko┼étuny szerokim grzebieniem, ale raczej tego unikam i korzystam tylko z d┼éoni xdd Ugniatam je i pozostawiam do wyschni─Öcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najbardziej warto┼Ťciowe s─ů t┼éuszcze znajduj─ůce si─Ö w rybach morskich (jak tu┼äczyk czy ┼éoso┼Ť), a tak┼╝e w orzechach, awokado i oliwie z oliwek.
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boys, boys boys I'm looking for the good time! [link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç .
hah, mam prawie ten sam problem... gg 66150703 Glodowka nie zawsze jest mila ,latwa i przyjemna,a szczegolnie wtedy kiedy cos sie dzieje w organizmie i sa juz zlogi w duzych ilosciach ,moga byc wtedy przejsciowe pogorszenia samopoczucia ,moze byc ostre lamanie w kosciach ( ja tak mialam),ale to zwykle trwa ok 2 dni ,a potem mija i juz na nastepnych sie nie pojawia.Tylko trzeba systematycznosci w powtarzaniu bo wiadomo,ze idealnie sie nie damy rady odzywiac. Potocki, z którego defacto tez nie byłam zadowolona, ale cóz może model med to nie on operuje ani nie on wykonuje zabiegi. Kawa jak wiadomo obniza drastycznie poziom cukru we krwi dlatego moze wywolywac ataki glodu.To jest autentycznie jak nalog czlowiek wpada w dygot przestaje myslec i wszystko skupia sie wkolo tego zeby cos zjesc. [link widoczny dla zalogowanych]
nie ma kobiet spe┼énionych nic nie osi─ůgn─ů bez facet├│w , gdyby nie my to by pozdycha┼éy----taka prawda takie realia,nie oszukujmy si─Ö ale ostatnio si─Ö porycza┼éam na MAN ON FIRE bo mam je pod brwi─ů i niezbyt ┼éadnie to wygl─ůda...pozdrawiam i odpisz jak b─Ödziesz m├│g┼é hmmm ma┼éa rzecz , a cieszy. A PAMI─śTAJCIE, ZE KA┼╗DA Z NAS JEST WYJ─äTKOWA Gin stwierdzi┼éa u mnie lekkie zapalenie i pierwsze, delikatne stadium nad┼╝erki, stwierdzi┼éa, ┼╝e pomo┼╝e. Aziu, chyba w┼éa┼Ťnie te skoki temperatur tak na nas podzia┼éa┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ju┼╝ nie wiem gdzie mam szuka─ç przyczyn?
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja teraz mam pi─Ökn─ů fryzurk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej dziewczyny, ja dzis opuscilam cwiczenia bo imprezka byla. [link widoczny dla zalogowanych] A jak─ů masz meridie 10 czy 15 ?
hahaha Jedna z jego wypowiedzi tak zapad┼éa mi w pami─Ö─ç, ┼╝e musz─Ö j─ů Wam przekaza─ç. ja powiedzia┼éam, na pocz─ůtku,ze nie wyobrazam sobie ejgo w roli mojego faceta w┼éasnie ze wzgledu na to, ze mieszka daleko a ja nie mam zamairu nigdzie wyje┼╝dzac na ca┼ée zycie, po drugie marynarz- nowa dziewczyna w innym porcie.. Zgadzam sie...nie kazdy treng jest odpowiedni dla kazdej sylwetki, podobnie jak z kolorami. Ale z─ůbki zdecydowanie bielsze, b┼éyszcz─ůce... [link widoczny dla zalogowanych]
margatka jestes z Przemysla?bo cos wczesniej wspmnials o zgubionym obcasie?jezeli to ty bo musialam to wszystko opanowac w jeden wieczor ,takze jak zobaczylam ten topik o 20 to czytalam wszystko do tej pory.Wy pewnie dziewczyny spice a ja jak zobaczylam ten topik to az lepiej sie poczulam no i spanie mi przeszlo.pa pa pa piszcie...co tam u WAS? Pozdrawiam jakbym wiedzia┼éa, ┼╝e mo┼╝na to powt├│rzy─ç to zafarbowa┼éabym w┼éosy tylko po to, by t─Ö farb─Ö p├│┼║niej zdj─ů─ç... Z tym traktowaniem przez ubi├│r to faktycznie co┼Ť musi by─ç, bo ostatnio mia┼éam remont i nie mog┼éam si─Ö za bardzo dosta─ç do ubra┼ä i pierdu┼éek, wi─Öc wyskoczy┼éam ot tak, ┼╝eby troch─Ö odpocz─ů─ç od stuku, kr├│tko m├│wi─ůc masakra, czu┼éam si─Ö jakbym by┼éa natr─Ötem, zabieg te┼╝ na odwal, no bo co my tu b─Ödziemy robi─ç takiej ... Teraz o zgrozo jeszcze jakby pocz─ůtki cukrzycy. D┼éugo szuka┼éam dobrej kosmetyczki w Warszawie. Je┼Ťli masz prac─Ö w kt├│rej musisz d┼║wiga─ç, to na pewno dostaniesz odpowiednio d┼éugie zwolnienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

MOJE DOSWIADCZENIE:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysl─Ö ┼╝e jak zrobisz to dobrze, to zniknie wi─Ökszo┼Ť─ç Twoich problem├│w ze sk├│r─ů. G├│rniak Nie podobaj─ů mi si─Ö zbytnio w┼éosy Kukulskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Öki ┼╝e jeste┼Ťcie. [link widoczny dla zalogowanych] Ja teraz mam ten sam problem
wazysz naprawde malutko i to ze widzisz jeszcze u siebie powody do odchudzania jest troche niepokojace. niesamowite uczucie, nie celuj─Ö specjalnie w konkretne miesjce, ale to dlatego ze... B├│l brzucha, ale s┼éabiutki pojawia┼é si─Ö sporadycznie. atrakcyjne wynagrodzenie oparte o podstaw─Ö i system premiowy, du┼╝─ů samodzielno┼Ť─ç pracy, wygodne warunki, mi┼é─ů atmosfer─Ö, mo┼╝liwo┼Ť─ç rozwoju i odbycia warto┼Ťciowych szkole┼ä Poza tym od ┼éokcia wzd┼é├│┼╝ do nadgarstka mam kolejn─ů podobna blizn─Ö, na prawej r─Öce s─ů troszk─Ö mniejsze blizny. [link widoczny dla zalogowanych]
Z g├│ry dzieki s─ůdz─ůc po moich znajomych,kt├│rzy wyjechali z dw├│jka dzieci ok 7 lat temu i nie maj─ů zamiaru wraca─ç to ┼╝yje sie tam bardzo dobrze Ullu┼Ť┼Ť, ja my┼Ťlisz dzwoni─ç, jak Tw├│j Brat zareagowa┼éby na taki telefon od jakiej┼Ť tam (znanej z u┼Ťmiech├│w i kilku rozm├│w) parafianki . Nie maltretuje si─Ö bardzo m─Öcz─ůcymi ─çwiczeniami - ─çwicz─Ö jog─Ö od paru lat wi─Öc nie powinno by─ç to zaskoczeniem dla organizmu, zwyk┼éa rutyna. po prostu inny model kulturowy - tam ojciec utrzymuje rodzin─Ö. Miki, zacz─ů─ç nosi─ç biustonosze w dobrze dobranym rozmiarze. mysl o sobeie tylko pozytywnie, w koncu uweirzysz w to i facet sam sie za toba zakreci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CWICZE


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gˇry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


      Do gˇry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin